Markhoor

Over ons

Bedrijven worden vaak in beslag genomen door dagelijkse aandachttrekkende problemen. Die zijn oplosbaar maar verbeteren de resultaten in de toekomst niet. Alles blijft bij het oude.

Er zijn veel redenen – en genoeg kansen – om aan innovatie te doen. En dan? Waar begin je en hoe pak je het aan? Hoe zorg je dat het snel en echt gaat werken? Wij leveren van start tot finish.

Cocreatie

Voor een goede toekomst zoek je frisse inzichten en ideeën. Die vind je het beste met elkaar, in energieke meetings. Het goede gevoel dat daarbij vrijkomt is een belangrijke energiebron voor innovatie.

lees meer

Vooruit denken vraagt van deelnemers andere vaardigheden dan in een normaal overleg. Markhoor helpt daarbij en bundelt zo de krachten van mensen met verschillende talenten en achtergronden. Dat levert uw bedrijf innovatieve haalbare plannen op met draagvlak.

Markhoor helpt medewerkers precies met wat ze nodig hebben om van innovatie een succes te maken. Dat is de kracht achter Markhoor.

Weten hoe we dit doen?

Strategie

Het is onze expertise om bedrijven te begeleiden bij de cruciale vraag: Wat staat ons te doen? What’s next? Strategisch denken is uitvogelen hoe het belang van uw bedrijf in veranderende omstandigheden het beste wordt gediend.

lees meer

De beste strategische resultaten worden bereikt dankzij een gewijzigde kijk op het probleem. Vaak is er net iets anders gaande dan je op het eerste gezicht zou denken.

Een frisse invalshoek helpt om nieuwe kansen en voordelen te ontdekken, maar ook om zwakheden en gevaren te onderkennen. Veel van ons werk bestaat eruit om u te helpen de verborgen kracht in situaties te ontdekken.

De veranderende wereld

De digitale ontwikkeling heeft ons leven in doen en laten veranderd. Alles is bereikbaar geworden. Dagelijks dienen zich nieuwe interessante, gemakkelijke of leuke producten en diensten aan. Het verwachtingspatroon van kopers neemt daardoor alsmaar toe. Ze willen niet alleen heel veel gemak ervaren, ze willen ook geholpen worden, precies zoals zij dat willen.

De relatie met de klant is niet minder belangrijk geworden in de digitale wereld. Klanten willen een prettig contact voelen. Of een bedrijf daarin slaagt hangt van veel facetten af. Bijvoorbeeld van het ervaren van gedeelde interesse, van de balans tussen geven en nemen en van de tijd die u heeft voor de klant. Excelleren in klantgeluk is excelleren in empathie.

Markhoor dankt haar expertise aan haar klanten en kennisleveranciers

De combinatie van cocreatie en strategie maakt Markhoor bijzonder


Back to Top