Markhoor

Pluim voor Coolblue

Zaterdagavond 26 december, 2e kerstdag, 21.30 uur, kreeg ik het idee om een tweede scherm te bestellen voor mijn laptop. Ik kwam – googelend – uit bij Coolblue en hun 181 monitoren. Help, welke monitor past op mijn macbook?! Dikke complimenten aan Coolblue over hun service. Fast, Easy, Funny.

  • Kerstavond laat en ik kon gewoon mijn vraag appen. Binnen 15 minuten appje met antwoord terug.
  • Toen de monitor besteld. Ik mocht een account aanmaken maar dat hoefde niet; niets verplicht.
  • Coolblue vroeg of ik de monitor misschien morgen (zondag!) al wilde hebben. Dan kwamen ze hem meteen brengen.
  • Grapje van Coolblue. Op scherm stond: “Bestelling afgerond. (Beter dan vierkant)”. Ha ha.
  • Leuke doos om de spullen. Inderdaad, waarom een saaie doos als die ook leuk kan zijn.
  • Goede tips van Coolblue: Kreeg een mailtje met producten die passen bij mijn nieuwe monitor. Dat is reclame waar ik iets aan heb.

Blijkbaar wordt er bij Coolblue door iedereen meegedacht hoe het voor hetzelfde geld nóg leuker kan. Die gezamenlijke krachtinspanning voel ik als klant. Voor zo’n bedrijf neem ik mijn petje af.

 


Back to Top